کد خبر:165506182
پ
165506182

 آغاز سمپاشی بهاره در فضاهای سبز منطقه ۸

مدیر فضای سبز شهرداری منطقه ۸، از آغاز عملیات سمپاشی بهاره در معابر این منطقه خبر داد.

  • 166101898/thumbnail.jpg

به گزارش تبریز فوری ، ابوالفضل حسینی مدیر فضای سبز منطقه ۸ در تشریح این خبر گفت: همزمان با فصل بهار و آغاز رشد درختان و گیاهان، فعالیت برخی آفات و بیماری‌های گیاهی مانند شته و سوسک برگخوار نارون نیز شتاب می‌گیرد که نیاز است تا از تکثیر و رشد آفات جلوگیری کرده و مانع خسارت درختان و فضاهای سبز شویم.  وی افزود: بر این اساس، همه ساله عملیات سمپاشی بهاره از نیمه دوم اردیبهشت آغاز می‌شود و طی آن، درختانی که میزبان این آفات هستند، سمپاشی می‌شوند.   مدیر فضای سبز منطقه ۸ ضمن تاکید بر انجام سمپاشی به صورت کامل و دقیق اظهار کرد: امسال با برنامه‌ریزی‌های دقیق، عملیات سمپاشی درختان به صورت کامل و منسجم و با حضور کارشناسان سازمان سیما منظر انجام می‌شود.

ال جی